joi, 26 iulie 2012

Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin

 Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin


Dacă ar cădea câte o stea de fiecare dată când mă gândesc cu dor la tine, atunci în curând nu ar mai fi stele pe cer.  Dacă seara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea,  să ştii că este din vina ta,  pentru că m-ai facut să te iubesc atât de mult!!!

Dacă-n lume mai există,
Spaţii goale printre rânduri
Ce cuprind a ta privire
Şi-ale mele triste gânduri
Prin aceste spaţii goale
Vin mereu ca să-ţi vorbesc
Că din toate-n astă lume
Doar pe TINE te iubesc!

Ziua Îndrăgostiţilor pentru mine este un prilej de a-ţi spune Te Iubesc!!! Iar Cupidon mă ajută.

E o zi când sufletul învinge orice urmă de tristeţe, când tot ce a fost greu ţi se pare uşor, e Ziua Îndrăgostiţilor!

Această zi a stâns în ea un întreg anotimp de dragoste.  Opreşte-te din drumul tău grăbit, întoarce-ţi privirea înapoi şi aminteşte-ţi cât de mult TE IUBESC !

Cu ocazia acestei zile superbe de Valentine’s Day îţi dăruiesc inima mea cu condiţia să ai grijă de ea şi să o iubeşti aşa cum e.  La mulţi ani şi multe sărutări!

Ai apărut în viaţa mea ca o puternică rază de soare ce mi-a adus în suflet căldura şi gingăşia nesfârşită , cu zâmbetul tău m-ai învăţat să cunosc blândeţea până atunci necunoscută… sărutul tău mi-a dăruit dulceaţa nemaiîntâlnită, ochii tăi senini mi-au arătat că dragostea există, iar tandreţea şi frumuseţea sufletului tău mi-au cucerit inima!

Te iubesc pentru că mi-ai făcut mai mult bine decât orice convingere şi m-ai fericit mai mult decât oricare soartă.

I-am cerut lui Dumnezeu o floare  şi mi-a dat o grădină,
I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apă  şi mi-a dat un ocean,
I-am cerut lui Dumnezeu un înger  şi mi te-a dat pe tine…

Zâmbetul tău e rază de soare
Iar când te văd, inima mea bucuroasă tresare…
Mă uit la tine şi gândesc:
O, Doamne, cât de mult te iubesc!!!


Am comis o crimă frumoasă,  iubito: am îndrăznit să sfidez raţiunea şi să mă las pradă unei feerii numită IUBIRE.

Te iubesc aşa cum o pasăre iubeşte zborul şi libertatea, aşa cum albina iubeşte floarea; tu eşti infinitul meu magic.  Esti religia mea de abur şi întuneric şi în fiecare noapte mă cobor în sanctuarul viselor, unde-ţi clădesc altare de marmură, împodobite cu petale de trandafiri pe care valsează picături de rouă, izvorând din doi ochi superbi.

În braţele tale am descoperit o lume nouă, am găsit o altă definiţie a fericirii, am învăţat să respir un alt aer, să zâmbesc sub un alt cer.
Zi de zi îţi mulţumesc pentru că eşti Tu şi îmi aduci zâmbetul pe buze!
Te ador!

Ai părut ca un curcubeu, mi-ai luminat cele mai întunecate şi nepătrunse gânduri… am ştiut atunci că trebuie să vin la tine… de atunci suntem un univers, fiecare stea e a noastră, fiecare răsărit e pentru noi iar apusul e doar o chestiune de timp.

Te-am aşteptat cum aşteaptă deşertul ploaia, eşti ceea ce ursitoarele mi-au prezis dar nu mi-au spus unde să caut…

Ca o dovadă a dragostei noastre,  Ziua Îndrăgostiţilor va fi cea mai frumoasă zi de când suntem împreună, va fi o floare pentru iubirea noastra pură.

Prietenul adevărat, este acela ce-ţi întinde mâna, nu pentru o zi ci pentru todeauna, cu prietenie…

Happy Valentine’s Day şi… îţi multumesc că exişti, că eşti lângă sufletul şi pe placul sufletului meu, că eşti vesel şi optimist, că mă faci să râd, să visez… din nou… să fiu fericită… Te iubesc!


Adauga un comentariu