marți, 24 iulie 2012

Mesaje de noapte buna pentru persoana iubita


 Noapte buna ! Mesaje de Noapte buna


1.In acest moment milarde de oameni care dorm, milioane care se indragostesc, milioane care mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest sms de noapte buna!

2.Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele! Noapte buna!

3. In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii, e dorul meu ce vine s-adoarma langa tine, noapte buna!

4. Stelele sunt pe cer, la fel si luna, o imbratisare, un zambet, te sarut o data, te sarut de 2 ori, acum e timpul sa treci la somn. Noapte buna

5.  Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor.

6. Noapte Buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal,  la ce te gandeai?


7. Nu te gandi la mine, sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau… oriunde… Totusi daca ma vrei… doar inchide ochii si asculta ce iti spun: mi-e dor de tine. Noapte buna.

8. Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubito sa iti zic noapte buna.

9. De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine! Noapte Buna.

10. As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna

11. Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.

12. S-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis.

13. Daca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi.. dar el vine fara veste si pe mine ma trezeste!

14.  Daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine, soarele nu ar mai rasari niciodata.

15. Visez doar la tine..visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?

16. Nu te gandi la mine.. sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau, oriunde.. totusi daca ma vrei, doar inchide ochii si asculta ce iti spun.. mi-e dor de tine.. Noapte Buna!

RECOMANDARI :


ADAUGA LA COMENTARII SI TU UN MESAJ FRUMOS DE NOAPTE BUNA !

Adauga un comentariu